Ik begrijp de moordenaar

2markboog_banner

23 januari as. verschijnt mijn nieuwe roman Ik begrijp de moordenaar. Goed boek! Kopen!

3 Reacties op “Ik begrijp de moordenaar

  1. Spannende titel en mooi, dreigend omslag. Ik ben heel benieuwd!

  2. Heeft het verhaal in dit boek iets te maken met het persoonlijke leven van meneer Boog ?

    Dus uhh .. de aanleiding voor het schrijven van dit boek.

    • Nee, niet concreet. Er zit ongetwijfeld, bewust en onbewust, allerlei persoonlijks in het boek verstopt, dat is nu eenmaal onvermijdelijk, maar de aanleiding was gewoon een inval: bijna-gepensioneerde rechercheur krijgt oude moordzaak op zijn bord.

Geef een reactie

