Klassieke muziek (7)

 

We all got holes to fill
Them holes are all that’s real
Some fall on you like a storm
Sometimes you dig your own

Ik prijs me gelukkig dat ik Townes Van Zandt tweemaal heb zien optreden. De tweede keer was hij al bijna dood, bleek niet veel later – en het was wel te zien ook -, maar het concert was er niet minder indrukwekkend door. Zonder twijfel een van de grootste songschrijvers ooit.

2 Reacties op “Klassieke muziek (7)

  1. Die tweede keer, was dat in Amsterdam? Ik herinner me nog een concert in Winston, een klein podium op de Warmoestraat, waarbij zijn handen zo tilden dat hij nauwelijks gitaar kon spelen. Een maand later was hij inderdaad dood.

  2. Nee, het was in Apeldoorn (kun je nagaan hoe graag ik hem wilde zien optreden). Iets langer voor zijn dood, denk ik.

Geef een reactie

